19 Mayıs 2012 Cumartesi

Lizbon'un Hayvanat Bahçesi

   Cumartesi sabahı başlayan Lisbon gezimiz Çarşamba akşamı son buldu. 5 günlük bir süre Lisbon için yeterde artar bile.

 Lisbon gezimin ilk gününü sizlerle paylaşmıştım. 2. gün pazar gününe denk geldi.
Sabah erkenden kalktık, otelde kahvaltımızı ettikten sonra otelimizde çok yakın olan Jardim Zoologico' ya gitmeye karar verdik.
Avrupa'nın en büyük hayvanat bahçesine gitmek ve en önemlisi hastası olduğum filleri görecek olmam bana hamileliğimi unutturdu, koşar adımlarla hayvanat bahçesinin yolunu tuttuk.


Yolda gördüğümüz köprü ayaklarındaki bu resimler hayvanat bahçesine yaklaştığımızın göstergesiydi:)




   Hayatım boyunca gördüğüm tek park, Gülhane parkı olduğu için bu parka girebilmek  benim için çok heyecan vericiydi. Sanırım aynı heyecanı benimle birlikte bebişim de yaşıyordu. Herkesin daha erken hissetmezsin dedikleri hareketleri hissettim tüm gün. Belirli aralıklarla gelip giden küçük dalgalanmalar, titremeler:)

Gelelim hayvanat bahçesinin eşsiz güzelliklerine:) 

 Maymunların püsküllü kralı:)

Çekirdek aile:)


En çok ilgimi çekende Flamingoların yuvaları oldu.





veee tek ayak üstünde uyuyan Flamingolar:)


İşte benim hayvanat bahçesine koştura koştura gitmemin tek nedeni, gördüğümde de bütün heyecanıma değdiğini fark ettim:) Resimlerde çok küçük görülüyorlar. Aslında o kadar büyük ve ihtişamlılar ki...




 Tabi ki onlarsız olmaz... Zarif Zürafalar:)


En güzel ve heyecanlı yanı da bu zarif zürafaları elle beslemek oldu:)


Hava o kadar sıcaktı ki Kanguru bile sıcaktan mayışmıştı...



  Aslında paylaşmak istediğim o kadar çok resim var ki elemesi çok zor oldu. Bu park için tek diyebileceğim, anlatılmaz yaşanır... 
 Sabah 9.30' da girdiğimiz bu muhteşem ötesi parktan saat 12.00 da ancak çıkabildik. Öğleden sonrada  arkadaşlar ile buluşup tekrar Lisbon meydanına gittik. 
Lisbon'a eşimin katılacağı bir konferans için gittik. Bu akşam düzenlenecek kokteyl ile konferans gezimiz başlayacak...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder