5 Mayıs 2012 Cumartesi

12. Hafta :)

   Bugün günlerden cumartesi vee bebişimi görmeye gittik. Ayda bir olan bu buluşma günlerini heyecanla bekler oldum. Bugün  itibari ile 6 cm. Büyümesi o kadar hızlı ki hayretler içinde takip ediyorum. Mutlu ve heyecanlıyım.  Doktorum Melih bey  çok rahat bir. Rahatlığı beni de rahatlatıyor. Hamileliği hastalık gibi göstermiyor, hayatımda bir dönüm noktası olan bu süreci rahat atlatmamı istiyor :)

  Hamileliğimin ilk haftalarında Dr.Melih bey yurtdışında olduğu için başka bir doktora gitmek zorunda kaldım. 2 kere görünmek zorunda kaldığım bu doktor hamileliği bir hastalık gibi gösterdi. Her şey yasak.... Kabul ediyorum ilk 3 ay çok önemli ve fazlaca dikkat edilmemesi gereken bir süreç. Özellikle hızlı hareket etmemek, kolları fazla yukarı kaldırmamak, ağır taşımamak gibi. Hatta 7. hafta yaşadığım küçük bir kanamayı bu doktor düşük tehlikesi var diyerek 10 günlük rapor vermek istedi. Düşüğü engelleyici Progestan diye bir hapı da verdi. Bir kaç gün hapa başladıktan sonra Melih bey gelir gelmez ona da göründüm ve tutunma kanamaları bunlar çok normal dedi :) O günden sonra da Melih bey dışında başka bir doktora da gitmedim. gitmem de.... Dr. Melih Gündüz, doktor bulamayanlara kesinlikle tavsiye ederim.

Bu gidişimizde ikili tarama testi yapıldı. Ense kalınlığı ölçüldü ve kan testi yapıldı. Sonuçları bu hafta içinde alacağım. İçin çok rahat  sonuçların iyi çıkacağına eminim.
Doktorum cinsiyet tahmininde bulunmak istedi ama ben istemedim. 1 ay ki gidişimde kesin olarak öğrenmiş olacağız. 1 ay daha heyecanlı bir bekleyiş olacak. Kız mı? Erkek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder