9 Mayıs 2012 Çarşamba

Balayı mı Başlıyor? :)

    Günlerden çarşamba, İnternette  gezinirken "Hamileliğin Balayı Dönemi" ifadesini gördüm ve çok hoşuma gitti. 4. ayın başlarında başlayan ve daha çok 2. trimester diye geçen dönemmiş. Bulantıların azaldığı ve en önemlisi uyku halinin bittiği bir dönem:) Gerçi gün geçtikçe hisetmeye başladığım bulantılarımın azalması beni çok mutlu ediyor, kokuya hassasiyet devam etsede, bulantıların  azalması olumlu bir gelişme:) Çok mutluyum, zaten hayatım boyunca hep mutlu bir insan olmuşumdur ama bu aralar yaşadığım mutluluk hissi paha biçilemez. Canımın bir şeyler çekmesi ve bunu iştahla yiyebiliyor olmak çok çok güzel....

   Balayı başlasın bakalım :) Heyacanla bu sürecin tadını çıkarmayı bekliyorum. Bu arada heyecanlı olmamın bir diğer nedeni de cumartesi sabahı Portekiz' e uçuyoruz. Tabi bu durum ailelerin pek hoşuna gitmedi. " Hamile halimle ne işim varmış, otur evinde bebeğini bekle "gibi daha neler neler:) gülüp geçtik :)

  6,5 yıllık evliyim ve eşimle en büyük zevkimiz, her fırsatı geziye dönüştürmek. Gezilerimizi araba ile yapmayı severiz. Özellikle Türkiye sınırları içinde kesinlikle uçak kullanmayız. Arabaya atlar, geze, geze yollarımızı kat ederiz. İstediğmiz yerde yer, istediğimiz yerde dururuz:) Yurt dışında da uçaktan indiğimiz gibi arabanızı kiralar gezmeye başlarız:) Durum böyle olunca karşıma ilk fırsatı kabul ettim. Evet hamileyim, evet süreci biraz zor atlatıyorum. Ama konu gezmek olurca akan sular durur:) Umarım tatilim çok güzel geçer de size doyasıya anlatırım....


1 yorum:

  1. Merhabalar havalimanında xraydan nasıl geçtin bir sorun oluşturdu mu? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil