18 Mayıs 2012 Cuma

14. Hafta :)

   İnsanın yaşadığı yer gibisi yok, dün gece saat 23.30 itibari ile eve geldik. O kadar yorulmuşum ki geldiğim gibi yattım. Ama bu sefer de yorgunluktan uyuyamadım. Çok özlediğim yatağımda bütün gece sıkıntı çektim. Lisbon gezimi haftasonu yazacağım. 

  Bu hafta çok eğlenceli, çok mutlu ama bir o kadar da yorgun geçti. Herkesin bıçak gibi bir anda bitecek dediği bulantılar gerçekten de bitti. Bitmeyecek, hep böyle geçecek diye çok üzülüyorum. Korktuğum başıma gelmediği için çok çok mutluyum :)

  Hamileliğim boyunca hiç kabızlık sıkıntısı yaşamadım halde 2 gündür bir sıkıntı içindeyim. Önceleri bunu tatilde olmaya, değişik bir yer de hiç bilmediğim yemeklere ve farklı bir suya bağlamış olmama rağmen bugün internette baktım ki 14. hafta da yaşanan bir süreçmiş. Bu dönemde progesteraon hormonunun artması ile düz kaslarda oluşan gevşemeyle bağırsak hareketlerinde azalma olurmuş ayrıca büyüyen rahimde kalın bağırsak üzerinde baskı yaparakta bu şikayeti arttırırmış. Kendimi çok fazla dinlediğimin ve gözlemlediğimin farkındayım :) Bence bu da bu sürecin eğlenceli kısmı. Değişimi an be an yaşamak...

Ayrıca bu hafta gözle görülür şekilde karnım belirginleşti. Şirkette gören herkes "yoksa hamilemisin?" diye sormaya başladı. En güzeli de artık kendimi enerjik bir hamile gibi hisetmem oldu. Mutluyum :)  Bu arada bu belirginleşme son 5 günde oldu. Cuma akşama Portekiz gezisi için koyduğum pantolan, çarşamba akaşamı giymek istediğimde olmadı. İstanbul'a geldiğim gibi tüm pantolonlarımı denedim. Sonuç aynı... Hiç biri olmuyor. Biraz zorlasam kapanıyor ama ne geerk var sıkıntı yapamaya. Hem alışveriş içinde güzel bir bahanem var artık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder