8 Mayıs 2012 Salı

13 Hafta 3 günlük :)

   Gitgide azalan bulantılarım yerini mide şişkinliğine ve hazmetme sorununu bırakıyor. Her an bulantı olacak korkusu ile az yemeye çalışarak aç kalsam da midem davul gibi şişiyor. Hamileliğim pek belli olmadığı için sevinerek giymeye devam ettiğim kot pantolonlarının düğmelerini açmak zorunda kalıyorum. en az yarım saat arkama yaslanarak oturmak zorunda kalıyorum. Bu da yeni başlayan bir süreç:) Gün be gün bir şeyler oluyor ve yeni şeyler keşfediyorum.


    Küçükken en büyük hayalim soğancı ile evlenmekti. Hamilelik öncesine kadar da ekmek arası beyaz soğan yemeye bayılırdım. Hamile diğer arkadaşlarım et ya da tavuktan tiksinirken ben soğandan tiksiniyorum. Evde soğanı kavurmak bir yana azıcıkta olsa bir kesik atılsa dayanılmaz derecede midem bulanıyor. Aynı şekilde sarımsak kokusu da beni alt üst etmeye yetiyor. Düşüncesi bile yetti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder