8 Mayıs 2012 Salı

13. Hafta :)

    Mucizenin oluşumu hayretler içinde bırakıyor beni. Vücudum kendini o kadar güzel bu sürece hazırlıyor ki kendimi izlemekten başka birşey yapamıyorum:)
    İnternette bazı siteleri incelerken "12 hafta sonunda kahverengi çizgi oluşmaya başlar" ifadesini görünce kendi kendime biraz güldüm. Bu kadar da zamanı belli olur mu diye. vee bu hafta 13+2 olan bebişim için vücuduma krem sürerken çizgi gördüm. şaşırdım 1 hafta öncesine kadar hiç bir şey yokken şimdi  göbeğimin altında hafif kahverengi bir çizgi belirmiş ve doğuma kadar da göbek üstüne kadar çıkarak koyulaşacakmış.
  Bir rivayete göre çok eskiden ebeler bu çizginin koyuluğuna  ve uzunuluğuna  göre doğumun yaklaşıp yaklaşmadığını anlarlarmış. Ne kadar doğru bilinmez ama eminim bu daha bir işaret:) Bilimsel olarak hiç bir açıklaması yokmuş, oluşur ve doğumdan sonra da kaybolurmuş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder