27 Haziran 2012 Çarşamba

Nasıl Bir Hava böyle?

    Dün gece basan sıkıntımın nedenini sabah uyandığımda farkettim. Yaz ayının  özelliklede bol güneşin gelmiş olduğu bu günlerde bir anda sonbahar esintisi ile uyanmak biraz dengemi bozdu.

    Sabah 5.30 da ayaktaydım. uyku tutmadı. Zaten gece hiç uyuyamadım. Yattığım zaman sol tarafıma özellikle de  alt kaburgalarımda bir baskı oluyor. Neredeyse 12. haftadan itibaren başlayan bu baskı gün geçtikçe artıyor. Doktoruma sorduğumda erken başlamış ama olacak demişti.
 
    Sıkıcı gece ve ağrıların etkisiyle erkenden kalktım ve yola koyuldum. Hal böyle olunca işe gidişimde erkenden oldu tabi:) Güvenlik ekibinden sonra şirkete ilk gelenlerdenim sanırım. Buraları bomboş. Hani derler ya "in cin top oynuyor" Departmanımıza geldiğimde biraz korkmadım desem yalan olur. Her yer karanlık ışıkları ben yaktım. Kızım korkumu hisetti sanırım ki biraz hareketlendi, ben burdayım dercesine:) Zaten onun varlığını hissettiğimde ne korku kaldı ne de sıkıntı, gene yüzümü bir gülümseme kapladı:)

Günaydın Herkese ve Mutlu Sabahlarrrrrr :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder