1 Haziran 2012 Cuma

İlk Hediye :)

   Kızımın ilk hediyesini aldım biraz önce.
 
   Hiç bu kadar duygulanacağımı,sabah sabah gözyaşlarına boğulacağımı tahmin etmezdim. Kendime bir hediye verilse çok duygulandım derdim ama asıl bugün gerçekten duygulanmak neymiş gördüm :)

                                                                                   Benim güzel kızımın güzel kıyafetleri....





















   Ne kadar güzeller değil mi?

   Bunları giyeceği günlerde gelecek mi? Allahım sağlıklı bir şekilde doğmasını nasip etsin.

   Şirkette kahvaltı ettikten sonra  aldım bu güzel hediyeleri. Güzel bir gün ve güzel bir kahvaltı ile güne hep harika başladığımı söylerdim. Bugün bu hediye ile  günüm daha bir harika başladı. Kıyafetleri çantama koydum ama aklım orada, çıkarıp çıkarıp bakasım var:) Nilayım çok teşekkür ederim:)


Çok mutluyum çokkk :)

Mutluluk, doğacak bebeğinin ilk hediyesini aldığında yaşadığın duygu selidir:)


2 yorum:

  1. Aynı şeyleri hissetmiştim ilk hediyelerini aldığımda ve şuan bunları okurken gözlerim doldu. Ben de 18.haftamın içindeyim, blogum da var kızım için:)
    Sevgiler,
    Naz

    http://www.herhaftalik.blogspot.com

    YanıtlaSil