20 Haziran 2012 Çarşamba

Hamile Pilatesi'ne devam :)

     Geçen hafta biraz kasılmalarım olduğu için gidemediğim pilatese bu hafta tekrar başladım.
   
     Pazartesi ve çarşamba günleri devam ettiğim pilatese neredeyse uçarak gidiyorum:)  genelde spora gitmek bana eziyet gibi gelirdi. Ama pilates farklı, tüm kaslarım çalışırken biraz yoruluyor, biraz esniyor ve en sonunda çok güzel rahatlıyorlar. Tabi seansın sonunda bende kızımda çok rahatlamış bir halde evin yolunu tutuyoruz. Hareketleri yaparken ona zarar vermeden yapmak beni çok mutlu ediyor. Çünkü eğitmenim bu konuda çok deneyimle , benimle o kadar güzel ilgileniyor ki mutluluğuma mutluluk katıyor :) Zaman ilerledikçe belime yük bineceği için özellikle bel ve bacak egzersizlerine yoğunlaşıyor.

  Ayla hocamın bu konuda eğitim almış olması ona güvenimi daha da arttırıyor. Keşke fırsat olsa hocamla daha fazla pilates derslerine katılmak isterim:) Birde fiziği o kadar fit ve sıkı ki sonunda onun gibi olmak için bu işi sıkı tutacağım:) Anlayacağınız önümde çok güzel bir örnek var.

   Bu arada kızımın tekmelerinde artık var. Şuan bile kıpır kıpır:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder