2 Haziran 2012 Cumartesi

16. Hafta ve İlk Tekme :)

    Bugünün anlam ve önemi benim için çok büyük, hamile olduğumu ilk öğrendiğim günden beri tek merak ettiğim ilk tekmesini ne zaman ve nasıl hissedeceğimdi. Saat 20.00 gibi Ceyda teyzesi ile telefonda konuşurken garip bir şey hissettim. Daha önceleri hissettiğim göz seğirmesi diye tabir ettiğim histen daha şiddetliydi, hemen elimi üzerine koydum ama  hareket yok. Sonra bir anda elimin kalktığını hissettim :) evet bu  oydu, bu kızımın tekmesiydi. Telefonda teyzesine bir şey diyemedim  ama öyle mutlu oldum ki bir daha yapsın diye bekledim ama olmadı. Telefonu kapadığım gibi babasına seslendim. Geldi, elini koydu ve bekledik küçük bir hareket yapmasını ama ses yok. sanırım uykuya çekildi dedim ve bıraktım :)

    Bu sabah, 16+4 deyiz, 4'lü tarama testi için doktora gittik. Doktora gitmenin en heyecanlı kısmı onu görebilecek olmak. Çünkü hareketlerini hissedemediğim için bir sorun olup olmadığını öğrenebildiğim ve  hareketlerini görebildiğim tek yer:) Çok şükür ki bugün ki kontrolde de kızımın iyi olduğunu ve her şeyin normal seyrinde ilerlediğini öğrendim. Kanımı verdim ve sonuçları bekliyorum artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder