22 Haziran 2012 Cuma

Mutluyum, Mutluyuz :)


    Öğle yemeği sonrası çöken rehaveti fırsat bilerek biraz yamak istedim. Yemekten sonra çöken ağırlık bile nedensiz mutluluğumu olumsuz etkilemiyor.
  Genelde çevremdeki anneler, vücudun değişirken bunalım olacaksın, kendini beğenmeyeceksin gibi yorumlar yapıyorlardı. Bende biraz ters oluyor sanırım, bunalım olmak bir yana mutluluktan uçuyorum. Değişim o kadar muhteşem ki, mucizemin oluşumu beni çok mutlu ediyor. Bir de kızımın hareketleri hisedebiliyor olmak harika bir duygu. Bazen bir toplantıda, bazen telefon ile konuşurken, ben burdayım dercesine küçük bir hareket benim çok çok mutlu olmama yetiyor :)
  Şimdi çalışma zamanııı:)


                Mutluluk, nedeni bilmeden içinden geldiğince gülümseyebilmektir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder