12 Temmuz 2012 Perşembe

Pilates:)

 
 Hamilelik sürecimde yaptığım en doğru şey kesinlikle hamile pilatesine başlamak oldu. Haftada 2 gün ama 3 günde olsa seve seve giderim. Esneme hareketleri o kadar güzel rahatlatıyor ki eve gittiğinde rahatlamış, hafiflemiş hissediyorum:) Yoğun iş stresinden sonra pilates dünyası bambaşka geliyor...

   Pilates de bu aralar kollara yoğunlaştık. O kadar tembeller ki nasıl bebek taşıyacağım merak ediyorum:) Yoğunlaşmamız o kadar fazla yaparken neredeyse alıyorum. Çin işgencesi gibi:) ama sonrasında tatlı tatlı kas ağrısı var ya çok çok keyif verici...  Hedefim doğumdan sonrada pilatese aralıksız devam etmek. Çünkü hocamın fit vücudunu gördükçe çok özeniyorum ve devam edersem neden olmasın diyorum:)

Mutluluk, kendinden bir parça olan bebeğini hissettiğinde gülümsemektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder