15 Temmuz 2012 Pazar

Assos'da Tatil Başlıyor:)


  Cumartesi sabahı saat 4.30 gibi yola çıktık. 5.30 gibi de tatilde bize eşlik edecek arkadaşlarla bulustuk:)  

Yollarında boş olmasının güzelliğini yaşayarak Assos'a geldik. Yolda yaşadığım tek sıkıntım Assos'a yaklaşırken ki virajlarda oldu. Arabada biraz fazla hareket edip, bir arka kolduğua uzan sonra öne dön derken ben kendimi arabayı sağa çektirmiş kusarken buldum. bütün yol boyunca da az yemiştim ki midem bulanmasın diye. ama virajlar sağolsun gayretlerimi boşa çıkardı :(

Günümüzün tek sıkıntısı bu olsun diyerek yolumuzu bitirdik. Saat 12 gibi otelimizi bulduk, yerleştik veee bir şeyler atıştırıp denizin tadını çıkarmaya başladık. Assos'un denizi Bozcaada kadar soğuk değil. Kızım bir kere bile kasılmadı :) O kadar rahatım ki kaburgamdaki ağrı dışında bir şikayetim yok. Çok şükür:)




Kaldığımız motelin link'ini sizinle paylaşmak istedim. Motelin yemekleri özellikle mezeleri harika... Yemekte  Deniz Mezgit'i yedim muhteşemdi. Sade olan her şeyi rahatlıkla yiyebilmenin mutluluğu içinde balığımı bir çırpıda yedim:) Böylece ilk günümüz hemen bitti:)




http://www.sokakagzimotel.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder