9 Temmuz 2012 Pazartesi

Hamilelik ve Pilates :)


      Bıkmadan, yorulmadan en önemlisi bir hevesle devam ettiğim pilatesime bu hafta da koşa koşa gittim. Ayla hoca eşiliğinde her seferinde farklı hareketler yaparak pilatesin aslında ne kadar fazla kası harekete geçirdiğini fark ettim. Sürekli tekrarlanan hareketler yok. Hep farklı ve kaslarımı ağrıtmadan yapılan bu hareketler beni çok  mutlu ediyor:)

   Ben ne kadar çook hareket var dedikçe eğitmenimin "hamile pilatesi olduğu için hareketlerimiz kısıtlı aslında" diyor. O yüzden doğumdan sonra da heyecanla mat pilatesine başlayacağım günü bekliyorum.

 http://www.mayladanspilates.com/

Adresi sizinle tekrar paylaşıyorum. Artık hayatımın vazgeçilmez bir parçası olan pilatesin sizler içinde çok faydalı olacağını düşünüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder