18 Temmuz 2012 Çarşamba

Pasta İstasyonu :)

   Sizlerle daha çok yolun başında olduğumuz yeni blogumu paylaşmak istiyorum :)

                                            http://pastaistasyonu.blogspot.com/   

     Hayatım boyunca yapmaktan zevk aldığım şeylerden biriydi pasta ve kek. Mutfağımda kek yaparken sanki sanat eseri yapıyormuşcasına havaya girer, kendimi bambaşka hayallerin içinde bulurdum. Hatta çocuk isteğim bile bu hayallerden sonra gelirdi. Ama malum evdeki hesap çarşıya uymadı ve kızım apansız kapımızı çalıverdi:) gelişiyle bir anda tüm hayallerim o oluverdi.

  


 Ta ki Niliş ile aynı hayalleri kurduğumuzu farkedinceye kadar... Niliş benim can arkadaşım. Hayatima tam 1 yıl önce iş arkadaşım olarak girdi. Zamanla hayatımdaki boşluğu öyle güzel ve sessizce doldurdu ki ondan ayrı kaldığımda bir yanım hep eksik oluyor. Eşi dışında kaç insanin bakışlarla anlaştığı arkadaşı vardır ki. İşte Niliş onlardan biri...
    Bir gün nasıl olduysa kızımdan bahsederken konu pastacılık hayallerine aslında hayallerimize geçti:) ve şimdi " bir elin nesi var iki elin sesi var" dan güç alarak bir blog kurduk. Bu blog hayallerimizin ilk basamağı ve artık hayallerimizi düşünürken koca bir gülümseme ile NEDEN OLMASIN diyoruz:)

2 yorum:

  1. Bu yazı benim için çok özel, çünkü sen çok ÖZEL'sin... İyi ki varsın, sende benim canımsın :) Öyle çok şey öğreniyorum ki senle geçirdiğimiz her an, sen çoğunu bilmiyorsun tabi :)
    Bu arada pek çalışkan gördüm seni, ne ara yazdın bunu, ben de bütün yazılarını okuduğumu sanıyordum, bunu nasılda görmemişim :)
    Hani şu an hayallerimiz dediğimiz şeyler varya, çok yakında gerçekleşmeye başlayacak ve biz bu yazıya bakıp gülümseyeceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kızlarımız kısmetleriyle gelecek ve bu işiniz çok güzel yerlere gelecek.
      Hayırlı ve daim olsun dileğimdir.
      Sevgiler,

      Sil