28 Temmuz 2012 Cumartesi

24. Hafta :)

   Veeee listeden yeşil üzümüde çıkarıyorum. Kesinlikle yiyemediklerim arasında yer alacak artık. Dün öğle yemeğinde yeşil yeşil üzümleri görünce dayanamayıp aldım. Ancak yemekhaneden aşağı inene kadar midemi o kadar kötü bulandırdı ki ne yazık ki  tüm yediklerimi çıkarmak zorunda kaldım. Bunun dışında 24. haftamın rahatlığını doya doya yaşıyorum. Her geçen gün karnımın büyüdüğü görmek çok tuhaf ama bir o kadar da heyecan verici bir durum.

   Her konudaki rahatlığımız kızımın odası ve ismi konusunda da devam ediyor. Benimle yakın dönem hamilelik yaşayan arkadaşlarımoda takımlarını ısmarlamışlar. Bizde her şeyi Eylül ayını ertelemiş durumdayız. Bakalım neler olacak:)

   Bu hafta tatil dönüşü olduğu için hafta nasıl geçti anlamadım. Bu haftanın hızlı geçmesinin bir nedeni de tatil dönüşü eve girince yaşadığımız sıkıntıydı. Biz yol boyunca eve gidip duş almanın hayalini kurarken banyo bize oyununu oynadı. Eve girdiğimizde koşarak banyoya girdim önce ben diyerek ama ışıkları yaktığımda büyük bir şok yaşadım. Banyoyu su basmış.... Vıcık vıcık su içinde. Şohben patlamış :( Yerde paspasların  ve havluların olması suların diğer odalara geçmesini engellemiş. Perşembe gününe kadar şohben al, takdır derken hafta böylece bitti. Bugün günlerden cumartesi, günümü dinlenerek ve kızını dinleyerek geçireceğim.

Mutluluk, koltuğa uzanarak kızımın hareketlerinin seyredebilmektir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder