9 Ekim 2012 Salı

Yarabbim :)

Orhan Gencebay yeni albüm çıkarmış. "Bir Ömür " isimli albüm 2 CD'den oluşuyor. Her bir şarkı farkı şarkıcılar tarafından seslendirilmiş. Orhan Gencebay'ın bazı şarkılarını çok sevidiğimden hemen aldım. Birde farklı seste ve tarzda şarkıcıların seslendirmesinin güzel olabileceğini düşündüm. Biraz hayal kırıklığına uğradım açıkcası.

2 CD'yi henüz bitiremedim. Sevdiğim şarkılardan başlamayı tercih ettim. Hal böyle olunca Mustafa Ceceli'nin seslendirdiği "Yarabbim" şarkısını sesini açarak dönüp dönüp dinliyorum. Kızımda sevince yüksek sesle eşlik ediyoruz şarkıya:)

İyi dinlemelerrrr:)



2 yorum:

  1. Ben de geçen hafta bu albümü dinleyip durdum. Arabesk içimizde varmış. Her bir şarkıda büyük keyif alıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Şarkılar dinledikçe güzelleşiyor:)

    YanıtlaSil