30 Eylül 2012 Pazar

Peynirli Dereotlu Muffin

Peynirli Dereotlu Muffin.... Gebelik şekerim nedeni ile sıkı diyetime devam ederken sürekli sayıkladığım ve en sonunda rüyalarıma da girince diyetisyenime mail attım. Tam buğday unundan yapsam, 2-3 tane yesem ne olur dedim. Gece, "Çok az sıvı yağ, yağsız peynir  ve süt ile yapabilirsin" cevabı gelince sabah kalkar kalmaz hemen kollarımı sıvadım.  Normalde yaptığım muffin ölçüleri aşağıdaki gibi

Orjinal Malzemeleri;

- 3 Yumurta,
- 1çay bardağı sıvı yağ,
- 1 çay bardağı süt,
- 150 gr beyaz peynir,
- 1 paket kabartma tozu,
- 1 tutam dere otu,
- 8 kaşık tepeleme tam buğday unu,
- Biraz tuz

Tabi ben bu tarifi 1/2 çay bardağı sıvı yağ, yağsız süt ve peynir ile yaptım. Belki normal koşullarda çok tatsız derdim ama şimdi bayıldım. Ehh bir de günlerdir hayalini kurunca 3 tane yedim:) Daha da yerdim ama kendimi tuttum.
Şu görüntülerin güzelliğine baksanıza :) insan bunu yemeden nasıl dursun ki:) Gebelik şekeri nedeniyle şuan yiyemediklerimin bir listesini yapıyorum:) Bu muffinde listede yerini aldı:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder