27 Ağustos 2012 Pazartesi

Hamile Pilatesimmm :)



 2 haftalık aradan sonra bugün tekrar hamile pilatesine başladım ve hemen rahatladım. Tatil ve bayram derken hemen hamlaşmış vücudum. Bugün ki ders o kadar iyi geldi ki bu gece mışıl mışıl uyuyacağım kesin:)
 
    Hafta başının olmasından mıdır yoksa haftasonu yorgunluğundan mıdır bilinmez kızım fazla hareketliydi. Ama öyle ki hareketliydi ki canımı çok acıttı. Belkide bendeki gerginliği hissetti çünkü hareketleri çok can yakıcıydı. Sanki anne sakin ol der gibi... Bende o sakinleşsin canımı acıtmasın diye Vivaldi, Mozart dinlettim, birazda konuştum ama hiç biri işe yaramadı. Ta ki ben pilatese başlayana kadarda  devam etti. Ne zaman ki ben kendimi pilatesin ritmine kaptırıp rahatladım kızımda sakinleşti. Şimdi evimde uzandım bloguma yazarken hareketleri normale dönmüş şekilde devam ediyor:)



 Hamile pilatesinin bendeki en büyük faydası krapları henüz yaşamamız olmam. Dersin sonunda bacaklarımı o kadar güzel esnetiyor ki çok faydasını görüyorum. Derslerin bir değer faydası da omuzlarımın önüme düşmemesi. Ağırlık merkezi değiştiği için genelde hamile bayanda çok sık görülen bir durum omuzların öne düşmesi. Ama bende kasların biraz gelişmiş demek ki omuzlarım önüme düştüğü zaman rahatsız oluyorum. Vücut dik durmam için uyarıyor. Bu da harika bir gelişme:)

Teşekkür ederim Ayla Hocam :)  http://www.mayladanspilates.com/

2 yorum:

  1. Merhaba, şimdiki çocuklar ne kadar şanslı değilmi.Bende hamile kaldığım zaman günlük tutmaya başlamıştım,(o zamanlar değil blog,internet bile yoktu yaygın olarak) ve şimdi kızım 21 yaşında hala arasıra açıp okuyoruz birlikte.Yaklaşık bir yaşına kadar yazdım.Şimdi iyiki yazmışım diyorum.Size sağlıklı bir hamilelik ve kolay bir doğum diliyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. bilincli bir hamilesiniz tebrikler. kesinlikle hamilelik pilatesi ve yogasi gibi aktiviteler sureci kolaylastiriyor. biz de 32. haftadayiz ve egzersizlerimizi hic kesmedik. sizi takipteyim. ben de beklerim

    thebabyboybump.blogspot.com

    sevgiler


    YanıtlaSil