8 Ağustos 2012 Çarşamba

25. Hafta :)

Haftalar çok hızlı geçiyor. 25. haftamı da devirmek üzereyim. Kızımın hareketleri gün geçtikçe artıyor ve artık gözle görülür şekilde de belli olmaya başladı.

Bu haftamın en belirgin özelliği bel ağrılarım oldu. Çok şiddetli olmasa da artık belim ağrımaya başladı. Hatta başta anlamayım bugün neden belim ağrıyor diye düşündüm. Sonradan aklıma geldi ki bu da hamileleğimin normal bir süreci :) Artık önümde kocaman bir top var sanki. Kız annesi adaylarına göre karnın daha sivri, gören kesin erkek dese de teknoloji son kararı söylüyor:)

Top gibi büyeyen karnım yüzünden tüm iç organlarım yukarı çıkmış durumda. Reflümün artmasına neden oldu. Yediklerim sürekli geri ağzıma geliyor ve boğazımda sürekli bir yanma var. Çok rahatsız edici bir durum...

Birde bu aralar karnım çok kaşınmaya başladı. Elim sürekli karnımda kaşınıyorum :) Hamile insanların neden yaptığını anlamadığım kaşıntı hareketlerini yapıyor olmak çok komik geliyor bana. Kaşıntılarımın arttığını söylediğim bir arkadaşım çatlak olacak dikkat et dedi ve gözümü korkuttu. Şuana kadar hiç çatlağım oluşmadı. Elimden geldiğince sık aralıklarla bebe yağı sürüyorum. Eczanelerde satılan yağlardan almadım. Umarım sonrasında sıkıntı olmaz:)

1 yorum:

  1. Öyle güzel büyüyor ki minik prensesimiz :) Şaşırıp kalıyorum Gün gün buna şahitlik etmek ne büyük şans benim için :) 2 gün görmedim seni, ne kadar fark olmuş, haftaya tatile gitceksin, sonra da ben gidiyorum, görüştüğümüzde kimbilir nasıl şaşırtacaksınız beni :)

    YanıtlaSil