28 Nisan 2012 Cumartesi

İlk Haftalar :) Alışma Dönemi...2

   Bana göre yaşadıklarım olağanüstü şeyler ve bunları paylaşmadan edemeyeceğim. Hafta hafta yaşadıkları anlatmadan önce ilk haftalarım nasıl geçti bunlara biraz daha değinmek istiyorum.
   Çünkü tahmin edilemez derece de  artan bir koku hassasiyeti başladı. her şey ama her şey kokuyor. O kadar ki ofiste yere dökülen şeyin şekerli nescafe olduğunu hemen anlayabiliyorum. Yada yemekhanede pişmekte olan yemeklerin kokuları sanki dibimde pişiyormuş gibi geliyor. her şey o kadar net ve ağır kokuyor ki bazen elimle burnumu kapamak zorunda kalıyorum. Parfümlerimden nefret ediyorum. Limonlu kolonya dayanılmaz derece de iğrenç.... Bunlar ne zaman geçecek bilmiyorum. Bazen çok çok dayanılmaz oluyor.

 Bir de anlatmadan geçemeyeceğim bir durum daha var. Uyku..... sürekli uyumak istiyorum özellikle de bir şeyler atıştırdıktan sonra.... Gece 12'den önce uyumayan ben, şimdi saat 10 olmadan çoktan uyumuş oluyorum. garip bir yorgunluk çöküyor. eeee bedenimiz bebiş için hızlı bir çalışma içinde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder