27 Nisan 2012 Cuma

İlk Haftalar :) Alışma Dönemi...

   Bebişimin varlığını öğrenmemin üzerinden tam 5 hafta geçmiş. Bu 5 haftanın her günü, her anı yeni bir şeyler keşfederek geçti. Güzel , heyecan verici ama bir o kadar da yorucu bir süreç... kimisinin hamileliği bu dönem rahat geçerken benimki biraz zor geçiyor. bu aralar biraz daha rahatladım. O yüzden de bu günlük işine başlayabildim.

   Hamileliğimin ilk haftaları klozetle bütünleşmiş bir halde geçti. günde 3 kere. Sabah, öğle, akşam... Öncelikle ağzınızın tadı bir anda değişiyor. Her şey ama her şey çok tatsız, saman gibi, işin kötü yanı ise açsınız. Sürekli aç... Tadı eskisi gibi olmasa da bir şeyler yiyorsunuz ama aradan 10 dakika geçmeden çıkarıyorsunuz:( ve gene açsınız. Aralıksız devam eden bir bulantı vardı. tabi bu sürede 2 kilo verdim. Eskiden uğraşsam diyetle bu kadar kısa sürede bu kadar kilo veremiyordum.Şimdi ise yemek istiyorum ama içim almıyor. yiyebildiğim tek şey, beyaz leblebi, çubuk krakerdi.

  Neyse ki bu durum 10. haftada gözle görülür bir şekilde azaldı. Bir de zamanla nelerin daha fazla bulantı yaptırdığını keşfediyorsunuz. Kabuklu tüm meyveler kesinlikle mide tarafından öğütülemiyor. Yeşil elma çok güzel geliyor ama kabuklu olursa kesinlikle mide de durmuyor. Salatalık, kesinlikle kabuklu yenilmemeli gibi. keşfettikçe sizinle de paylaşacağım. Bu arada kivi en sevdiğim meyve oldu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder